Ez az internetes üzlet a szolgáltatások nyújtására, a reklámok személyre szabására, a látogatók analízálására a cooki fájlt használja. Az üzlet használatával ezzel egyetértenek.      

1. Általános rendelkezések

Ezen általános szerződési feltételek szabályozzák a szerződő felek jogait és kötelezettségeit, mint az eladó KAUFMANN s.r.o., székhelye Kurimka 12, 090 16 Cernina Cégjegyzékszám: 50781090 regisztrálva az Eperjesi kerületi bíróságon, részleg: Ltd., vl.č.34350/P (a továbbiakban: „Eladó”) és a vevő, amely a www.amando.hu kereskedelmi piaci honlapon vásárolni és eladni kíván. 

Az eladó elérhetőségei:

1.2. A felek megállapodnak abban, hogy a megrendelésnek az eladónak történő elküldésével a vevő megerősíti, hogy beleegyezik abba, hogy ezek az általános szerződési feltételek és azok feltételei az eladó által üzemeltetett bármely e-kereskedelmi weboldalon kötött összes adásvételi szerződésre érvényesek, amelyek alapján az eladó a kérdéses weboldalon bemutatott árukat eljuttatja a vevőhöz (a továbbiakban: "adásvételi szerződés"), valamint az eladó és a vevő közötti minden olyan kapcsolathoz, amely különösen az adásvételi szerződés megkötésekor és az áruk igénylésénél merül fel.

1.3. Az Általános Szerződési Feltételek az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Abban az esetben, ha az eladó és a vevő írásos adásvételi szerződést köt, amelyben megállapodnak az általános feltételektől eltérő feltételekben, az adásvételi szerződés rendelkezései elsőbbséget élveznek az általános feltételekkel szemben.

1.4. Az eladó által üzemeltetett www.amando.hu bármely e-kereskedelmi webhelyen található áruk listája a gyakran szállított áruk katalógusa, és az eladó nem garantálja az összes felsorolt ​​áru azonnali elérhetőségét. Az áruk elérhetőségét és a szállítás idejét minden terméknél, annak megrendelése előtt meg kell jelölni.

1.5. Vevőnek tekinthető minden regisztrált természetes vagy jogi személy, amely saját megfontolásból rendelést adott le az oldalunkon.

2. Az adásvételi szerződés megkötésének folyamata

2.1. Az adásvételi szerződés az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslatnak az eladó általi kötelező elfogadásával jön létre a vevő által az eladónak küldött e-mail üzenet formájában és / vagy a vevő kitöltve és elküldve. űrlapot az eladó weboldalán és / vagy a Vevő telefonos megrendelése formájában. ").

2.2 A vevő megrendelésének az eladó általi kötelező elfogadása az eladó telefonos vagy e-mailes visszaigazolása a vevőnek a megrendelés elfogadásáról, miután a vevő előzetesen megkapta a megrendelést, és ellenőrizte az áruk rendelkezésre állásának és szállításának dátumát a vevő "megrendelés visszaigazolásaként" megjelölt. A megrendelésnek az eladó elektronikus rendszerében történő beérkezéséről automatikusan végrehajtott értesítés, amelyet a megrendelés elküldése után azonnal megkap az e-mail címére, nem minősül a megrendelés kötelező elfogadásának. Ha szükséges, a megrendeléssel kapcsolatos minden további információt elküldünk az Ön e-mail címére.

2.3. A megrendelés kötelező elfogadása magában foglalja az áruk nevére és specifikációjára vonatkozó információkat, amelyek értékesítése a vételi szerződés tárgyát képezi, információkat az áruk és / vagy egyéb szolgáltatások áráról, a szállítási időre vonatkozó információkat, nevet és információkat arról, hogy hol az árut le kell szállítani, és az árra vonatkozó információkat, az áru szállítási feltételét, módját és időpontját a vevő számára az áru egyeztetett szállítási helyére, az eladó adatait (cégnév, székhely, azonosító szám, nyilvántartási szám a kereskedelmi forgalomban) nyilvántartás stb.) vagy egyéb adatok.

3. Az eladó jogai és kötelezettségei

3.1 Az eladó köteles:

      1. A megrendelés alapján szállítani az árut a vevőhöz, az elfogadott mennyiségben, határidőn belül, és a megőrzéséhez és védelméhez szükséges módon csomagolni vagy felszereli a szállításra.
      2. Biztosítani, hogy a szállított áruk megfeleljenek a Szlovák köztársaság jogszabályainak
      3. átadni legkésőbb az áruval együtt írásban vagy elektronikus formában a vevőnek az áru átvételéhez és használatához szükséges összes dokumentumot és a hatályos jogszabályok által előírt egyéb dokumentumokat (szlovák nyelvű utasítások, garanciakártya, szállítólevél, adóigazolás) .

3.2. Az eladónak joga van a vásárlót kötelezni az árucikk teljes kereskedelmi árának kifizetésére.

4. A vásárló jogai és kötelezettségei

4.1.A vásárló köteles:

     1. a vásárolt, illetve megrendelt áru átvételére,
     2. az eladónak a megegyezés szerinti lejárati időn belül megfizetni a megállapodás szerinti vételárat, beleértve az áru szállítási költségeit,
     3. az eladó jó piaci hírnevét megkárosítani,
     4. az áru átvételét saját aláírásával, vagy az ezzel megbízott személy aláírásával igazolni

4.2. A vevőnek joga van az árut olyan mennyiségben, minőségben, időpontban és helyen szállítani, amelyben a felek a megrendelés kötelező elfogadásában megállapodtak.

5. Szállítási és fizetési feltételek

5.1.Az áru a kiállított modellek, katalógusok, adatlapok és mintavételek alapján kerülhet eladásra, melyek az eladó internetes boltján vannak feltüntetve, mely www.amando.hu

5.2. Az eladó köteles a vevő megbízását teljesíteni, és miután az árut a szállítótól vagy az árubeszerzőtől megkapta,  az áru átadásától számított 30 napon belül a vevőnek átadni.

5.3.A vevő köteles az árut azon a helyen átvenni, amelyben az eladóval előzetesen megegyezett. Abban az esetben, ha az eladó az áru átadásával késlekedik, meghosszabbíthatja a szállítási határidőt, amelyre az eladó a vevőnek átvételi elismervényt ad. Abban az esetben, ha a vevő nem fogadja el az árut (megrendelés alapján), az eladó fenntartja magának a jogot, hogy kártérítési igényét a vevőnek benyújtsa. Ha az ügyfél az első szállításkor nem fogadja el az árut, viszont utólag kéri az áru átvételét, köteles az első és az újra küldött költségeket egyaránt megfizetni.

5.4. Az eladó jogosult felkérni a vevőt, hogy vegye át az árut az adásvételi szerződésben megállapított időtartam lejárta előtt.

5.5. Az eladók katalógusaiban, prospektusainkban és egyéb, az eladó e-kereskedelmi weboldalán feltüntetett dokumentumok súlya, mérete és egyéb részletei nem kötelező érvényűek.

5.6. Az áru kiszállítási helye a megrendelés eladó által történő elfogadásakor meghatározott hely, kivéve, ha a felek a vásárlási szerződésben másként állapodnak meg.

5.7. Ha az eladó az árut a vevőnek a vevő által az adásvételi szerződésben meghatározott helyre szállítja, a vevő köteles személyesen átvenni az árut, vagy gondoskodni arról, hogy az árut átvegye a meghatározott áru átvételére jogosult személy. Az adásvételi szerződésben, és aláírja a szállítási és átadási jegyzőkönyvet. Az adásvételi szerződésben meghatározott áruk átvételére felhatalmazott harmadik fél köteles benyújtani az eladónak az adásvételi szerződés eredeti példányát vagy másolatát, az áruk megfizetésének igazolását és írásbeli meghatalmazást. Ha meg kell ismételni az áruk átadását a vevő távolléte miatt az adásvételi szerződésben meghatározott helyen, akkor az összes felmerült költség a vevőt terheli, különös tekintettel az áru ismételt leszállítására a rendeltetési helyre az adásvételi szerződésben és tárolva. a 2. pont feltételeiben meghatározott összegben. Az árukat az áru kézbesítésének a megrendelés kötelező elfogadásában meghatározott címre történő kézbesítésének tekintjük, és az áru vevő általi fizikai elfogadásakor úgy tekintjük, hogy átvette.

5.8. Javasoljuk a vevőnek, hogy a szállítás után azonnal ellenőrizze a szállítmányt, azaz az árut, valamint csomagolását. Abban az esetben, ha a vevő megállapítja, hogy az áru vagy az áru csomagolása mechanikusan sérült, javasoljuk, hogy erről a tényről értesítse a fuvarozót, és jelenlétében ellenőrizze az áru állapotát. Ha az áruk sérülését észlelik, javasoljuk, hogy készítsen nyilvántartást az áruk károsodásának mértékéről és jellegéről, amelynek pontosságát a fuvarozó lehetőség szerint megerősíti. Az így elkészített nyilvántartás elküldése az eladónak ezután segít az eladónak a küldemény károsodásáért való felelősség értékelésében, és biztosítja a hibák elhárítását, árengedményt vagy áruk helyrehozhatatlan hibái esetén új árut szállít a vevőhöz.

5.9.A vevőnek joga van kilépni a szerződési megállapodásból abban az esetben, ha az eladó által nem került leszállításra az áru a megadott időn belül. Ebből kifolyólag, az eladó továbbá köteles a vásárló által kifizetett összeget visszatéríteni a szerződés felbontásától számított 14 napon belül arra a bankszámlára, amelyet a vásárló nevez meg.

5.10. A vevő e-mailben számlát kap minden egyes szállítmányról. Ahol garanciakártya szükséges, azt a csomag tartalmazza.

5.11. A fizetés módja: készpénz átvételkor, bankszámlás fizetés

6. Vételár

6.1. A vevő köteles kifizetni a vásárlói szerződésben és / vagy az eladónak a vételi szerződés megkötésekor fizetett vételárát, beleértve a szállítási költségeket (a továbbiakban: vételár) , melyet megtehet készpénzes fizetéssel az eladó által megszabott forgalmazó helyen, utánvétellel az átvétel helyén melyet kirendelt postai kézbesítő is  végezhet, illetve készpénzmentes átutalással, mely az eladó bankszámlájára érkezik az átutalást követően. Mindezen feltételek a kötelező érvényű megbízás leírásában köttetendők.

6.2. A megrendelés ára kötelező és változatlan, miután a csomagot elküldte a vevőnek.

6.3. Abban az esetben, ha a vevő készpénz nélküli átutalással fizeti az eladónak a vételárat, a fizetés napjának azt a napot kell tekinteni, amikor a teljes vételárat jóváírták az eladó számláján.

6.4.A vásárló köteles az eladó teljes vételárának megtérítésére legkésőbb az áru átvételekor. 

6.5. Ha a vevő a vételi szerződésben tárgyalt áruk vételárát fizeti meg az eladónak, a vevő jogosult a vételi szerződéstől való visszavonásra és a vételár visszafizetésére, csak a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályainak megfelelően.

6.6. Minden akció a készlet erejéig érvényes, hacsak egy adott termékre vonatkozóan nincs másképp feltüntetve.

6.7. Minden kedvezmény korlátozott. Csak 1 kedvezmény alkalmazható, több kedvezmény esetén a magasabb kedvezmény számít érvényesnek.

7. A tulajdonjog megszerzése és az áruk károsodásának megelőzése

7.1.A vásárló az áru fölött tulajdonjogot szerez akkor, ha a teljes vételár kifizetésre került.

7.2. Az áruk károsodásának kockázata akkor száll át a vevőre, amikor az árut az eladótól megkapja.

8. Panasztételi eljárás

8.1 Ez a panasztételi eljárás a KAUFMANN s.r.o.-ban megvásárolt árukra vonatkozik. A termékekre vonatkozó garanciális időtartam 24 hónap, kivéve, ha egy adott termék forgalmazója másként rendelkezik. Attól a naptól lép érvénybe, amikor a vásárló átvette az árut az eladótól.

8.2 Minden, a KAUFMANN s.r.o.-nál vásárolt áru csomagolása tartalmazza az eladási számlát ( eladási okmány) amely egyben garancia dokumentumként is szolgál.

8.3 Az áru átvételekor a vásárló a következőket köteles ellenőrizni:

* hogy megegyezik a megrendelt áruval  (ha olyan áruval egyezik, amelyik nem volt megrendelve, a csomag felnyitása után ne bontsa ki, ne nyissa ki)
* hogy az áru sértetlen állapotban van, vagyis nincs látható károsodás

Az ügyfél köteles azonnal értesíteni a tényekről amint átvette a csomagot és hibát észlelt.

A csomag és annak tartalma nem szenvedhet mechanikai károsodást (mechanikai károsodás alatt olyan sérülés értetendő, amely nem keletkezhet az áru rendeltetésszerű használása folyamán)

8.4 A garancia nem vonatkozik:

      - vevő által okozott mechanikus sérülés, pl. szakadt elemek, elvágás, gondatlanságból okozott sérülés, szándékos sérülés
      - a vevő által okozott hibák használat közben
      - nem megfelelő körülmények miatt okozott sérülések, mint a nem megfelelő hőmérséklet, páratartalom, nem megfelelői kémiai hatás
      - az áru nem megfelelő kezelése és elhanyagolása
      - túlzott teher vagy az általános elvekkel ellentétes felhasználása
      - jogosulatlan személyek nem hozzá értéséből okozott kár (illetéktelen javítás, módosítás)
      - külső befolyások pl. ütés vagy esés következtében
      - természeti erők befolyása

8.5 A vevő a reklamált árút köteles a fenti feltételekkel a következő címre visszaküldeni:

KAUFMANN s.r.o.
GLS Európa utca 2
1444 GLS Raktár
Magyarország

Utánvétellel küldött árut nem vesszük át. Az árut az internetes áruház CÍMÉRE küldjék. A „csomag küldése címre“ lehetőséget válasszák az internetes áruház címére, a postára történő küldést  nem ajánlunk, ugyanis ebben az esetben postai tárolásra kerül az áru, amely meghosszabbíthatja a visszatérítés időtartamát.

Javasoljuk a küldött áru biztosítását. A vásárló a visszatérítéskor köteles olyan csomagolást használni, amely megvédi az árut az esetleges sérüléstől. A csomag elvesztéséért az eladó semmilyen felelősséget nem vállal, ez alól nem képez kivételt sem a postai szolgálat, sem pedig a futárszolgálat igénybe vétele.

8.6  Az eladó köteles a visszaküldéstől számított 30 munka napon belül dönteni a reklamált árúról. Ezen időszak lejárta után a vevőnek joga van a szerződéstől elállnia vagy új termékre cserélni az árút.

8.7 Az eladó köteles a kártérítést végrehajtani a következő módok egyikével:

     a) a kijavított áru átadásával,
     b) az áru cserélésével,
     c)  az áru vételárának megtérítésével,
     d) ésszerű engedmények tételével a vételárból,
     e) a kártérítés indokolt elutasításával.

8.8 A kártérítés végeredményéről a vásárló a kártérítés végeztével értesítve lesz telefonon, elektronikus levél által, melynek keretein belül a kártérítést bejelentő igazolvány is elküldésre kerül.

9. Személyi jogok és azok védelme

9.1 A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a vevő, ha természetes személy, köteles értesíteni az eladót nevéről és vezetéknevéről, állandó lakóhelyének címéről, beleértve az irányítószámot, születési számot, telefonszámot és e-mail címet.

9.2.A szerződő felek megegyeztek, hogy abban az esetben, ha a vásárló jogi személy, köteles az eladót értesíteni a következő adatokról: a bejegyzett cégnév, a cég székhelyének címe a város postai irányítószámával együtt, vállalati azonosító, telefonszám és e-mail cím.

9.3. A vevő tudomásul veszi, hogy az eladónak átadott személyes adatait az eladó a 2. sz. Törvény vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően dolgozza fel. 18/2018 Coll. a személyes adatok védelméről és egyes módosított törvények (a továbbiakban: ZnOOÚ) módosításáról. Az Eladó vállalja, hogy a Vevő személyes adatait a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályainak megfelelően kezeli és selejtezi.

9.4. A vásárlónak jogában áll és lehetősége van arra, hogy az online áruház internetes oldalán közvetlenül a bejelentkezés után frissítse a személyes adatait.

9.5 Az Eladó kijelenti, hogy a Kbt. 6. bek. 1 levél c) A ZnOOÚ személyes adatait kizárólag az eladó és a vevő közötti adásvételi szerződés megkötése céljából szerzi meg.

9.6 Az Eladó kijelenti, hogy a Kbt. 6. bek. 1 levél e) A ZnOOÚ a 9.5. pontban felsoroltaktól eltérő célokra gyűjt személyes adatokat. Az ORP különösen biztosítja, hogy a személyes adatokat kizárólag a gyűjtésük céljának megfelelő módon dolgozzák fel és használják fel, és hogy ne társítsa azokat más célból megszerzett személyes adatokhoz.

9.7 Az Eladó kijelenti, hogy a 6. § (4) bekezdésében foglaltaknak megfelelően 1 levél i) A ZnOOÚ a személyes adatokat a jó erkölcsnek megfelelően dolgozza fel, és olyan módon fog cselekedni, amely nem ellentétes vagy megkerüli a ZnOOÚ-t vagy más általánosan kötelező jogi szabályozást. Az Eladó kijelenti, hogy nem érvényesíti és nem feltételezi az érintett beleegyezését azzal, hogy megfenyegeti az Eladót terhelő szerződéses viszony, szolgáltatás, áru vagy kötelezettség elutasítását.

9.8 A vevőnek joga van írásbeli kérésre az eladót kérni

1. általánosan érthető formában a személyes adatainak az információs rendszerben történő feldolgozásának állapotáról a 26. § (2) bekezdésének megfelelően tájékoztatást. 3 ZnOOÚ; amikor a (4) bekezdés szerinti levél alapján határozatot hoz b) ZnOOÚ, a vevő jogosult megismerkedni a műveletek feldolgozásának és értékelésének eljárásával. 
2. általánosan érthető formában pontos információk arról a forrásról, amelyből személyes adatait feldolgozás céljából megszerezte, 
3. a feldolgozás tárgyát képező személyes adatainak másolata általánosan érthető formában, 
4. a feldolgozás tárgyát képező helytelen, hiányos vagy elavult személyes adatok kijavítása, 
5. személyes adatainak felszámolása, amennyiben a feldolgozás célja a 13. §. 1 ZnOOÚ; ha személyes adatokat tartalmazó hivatalos dokumentumokat dolgoznak fel, kérheti azok visszaküldését,
6. személyes adatainak felszámolása, amelyek a feldolgozás tárgyát képezik, ha törvénysértést követtek el.

9.9 A vevő jogát csak az (1) bekezdés szerinti levél korlátozhatja. d) és e) ZnOOÚ, ha egy ilyen korlátozás külön törvényből ered, vagy annak alkalmazása sértené a vevő védelmét, vagy más személyek jogait és szabadságait sértené.

9.10 A vevőnek jogában áll ingyenes írásbeli kérelem alapján kifogást emelni az eladóval szemben 

1. személyes adatainak feldolgozása, amelyet várhatóan közvetlen marketing célokból dolgoznak fel, vagy beleegyezése nélkül feldolgozzák, és megsemmisítésüket kéri 
2. a 7. § (4) bekezdésében meghatározott személyes adatok felhasználása 4 betű d) 9.8. a postai rendszerben történő közvetlen marketing céljából, vagy 
3. a 7. § (4) bekezdésében meghatározott személyes adatok megadása 4 betű d) 9.8. direkt marketing céljából.

9.11 A vevőnek ingyenes írásbeli kérelem alapján vagy személyesen, ha az ügyet nem lehet elhalasztani, bármikor jogában áll kifogást emelni az eladóval szemben.

1. a személyes adatok feldolgozása ellen a 7. § (1) bekezdés szerinti esetekben. 4 betű a), e), f) vagy g) ZnOOÚ jogos indokok kifejezése vagy bizonyítékok bemutatása útján jogaihoz és törvényesen védett érdekeihez való jogosulatlan beavatkozáshoz, amelyeket egy adott esetben a személyes adatok ilyen kezelése károsíthat vagy károsíthat; ha ezt jogi okok nem akadályozzák meg, és bebizonyosodik, hogy a vevő kifogása indokolt, az eladó köteles indokolatlan késedelem nélkül blokkolni és megsemmisíteni azokat a személyes adatokat, amelyek kezelése ellen a vevő kifogást emelt, 
2. és ne engedje meg magát az eladó döntésének, amelynek jogi következményei vagy jelentős hatása lenne rá, ha ezt a döntést kizárólag személyes adatainak automatizált feldolgozása alapján hozzák meg. A vevőnek joga van felkérni az eladót, hogy a kibocsátott döntést az automatizált feldolgozási formától eltérő módszerrel vizsgálja felül, míg az eladó köteles eleget tenni a vevő kérésének, így a döntés felülvizsgálatában a döntő szerepet meghatalmazott játszik személy; az eladó a 21. § (1) bekezdése szerinti határidőn belül tájékoztatja a vevőt a vizsgálat módjáról és a megállapítás eredményéről. 3 ZnOOÚ. A vevőnek csak akkor van ilyen joga, ha azt külön törvény írja elő, amelyben a vevő jogos érdekeinek védelmét szolgáló intézkedések vannak, vagy ha a döntés az eladó és a vevő között létrejött szerződés megkötése vagy teljesítése során született, feltéve, hogy a vevő kérése a szerződés tartalma, vagy a vevő a szerződés időtartama alatt bármikor véleményt nyilváníthat.

A vevőnek joga van egyet nem érteni az eladó döntésével a 23. §. 5 ZnOOÚ és megtagadja személyes adataik harmadik országba történő továbbítását, amely nem garantálja a személyes adatok megfelelő szintű védelmét, ha az adattovábbítást a 23. § (1) bekezdése alapján kell végrehajtani. 4 betű a) ZnOOÚ.

Ha a vevő gyanítja, hogy személyes adatainak feldolgozása indokolatlan, értesítést nyújthat be a Személyes Adatvédelmi Hivatalhoz. 

Ha a vevő nem rendelkezik teljes jogképességgel, jogait törvényes képviselő gyakorolhatja. 

Ha a vevő nem él, akkor a ZnOOÚ szerint fennálló jogait egy közeli személy gyakorolhatja. A vevő követelményei a 20. §. 1 levél a), d) - f) pontok szerint a ZnOOÚ-t az eladó díjmentesen teljesíti.

A 20. § (4) bekezdése szerinti információ 1 levél A b) és c) pontok szerint az eladó a vevőnek ingyenesen biztosítja a vevőt, kivéve a fizetési összeget, amely nem haladhatja meg a másolatok készítésével, a műszaki adathordozók megrendelésével és a vevőnek történő információk elküldésével kapcsolatos anyagköltségek összegét, kivéve külön törvény külön előírja. 

Az eladó eleget tesz a vevő ZnOOÚ 20. §-a szerinti követelményeinek, és írásban tájékoztatja erről legkésőbb a kézhezvételüktől számított 30 napon belül. 

A vevő jogainak korlátozása a 20. §. 1 levél d) és e) pontok szerint az eladó írásban haladéktalanul értesíti az érintett személyt és az érintett hivatalt.

10. Kilépés a vételi szerződésből

10.1. A vevő eláll az adásvételi szerződéstől 

A vevőnek joga van a 102/2014. Sz. Törvény szerint, a 7. §. 1. A postai vásárlás esetén a fogyasztóvédelemről az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül eláll a szerződéstől. E jog gyakorlása esetén a vevő köteles betartani a 10.2. Pontban meghatározott feltételeket és eljárást. ÁSZF.

10.2. Hogyan kell eljárni az adásvételi szerződéstől való elállás esetén. Annak a ténynek a következtében, hogy elállás esetén a szerződést a kezdetektől felmondják, a szállító a vevőnek, a vevő a szállítónak visszaadja vagy felváltja az összes kölcsönösen elfogadott teljesítést. Ha az ügyfél úgy dönt, hogy a 10.1. Pontban meghatározott határidőn belül eláll a szerződéstől, köteles teljesíteni a következő feltételeket:

1- kapcsolatba lépni velünk a szerződéstől való elállás kérelmével, melyen továbbá fel kell tüntetni a megrendelés azonosítószámát, vezeték-és keresztnevet, a vásárlás idejét és a pénzvisszatérítésre használatos bankszámla számot. 

- ha a vásárló már átvette az árut, a weboldalunkon feltüntetett címre vissza kell juttatni, erre a következő feltételek teljesítésével van lehetőség: 
- az áru eredeti csomagolásban kell legyen (sértetlen védőréteggel ellátva) Figyelem!! Ha a követelmények nincsenek meg  a szerződéstől való elállás megtagadását vonja magával
- az áru használatlan állapotban kell legyen
- az áru sértetlen kell legyen 
- az áru hiánytalan kell legyen, címkékkel ellátva (szórólapok, ajándéktárgyak stb.) 
-az árut egy kitöltött űrlappal együtt kell elküldeni, melyet a www.amando.hu weboldalon találnak a Csere/visszaküldés menüpont alatt (vagy ITT).

A vásárló fogyasztó köteles az árut hiánytalanul, teljes dokumentációval, sértetlenül, tisztán, lehetőség szerint az eredeti csomagolással együtt, szépen csomagolva és összehajtogatva visszaküldeni abban az állapotban és értékben, amelyben az árut átvette. Abban az esetben, ha a visszaküldött áruk hiányosak vagy sérültek, az eladó csökkentheti a visszaküldött árat a megfelelő összeggel.

Ha teljesíti az áruk visszaküldésének összes fenti feltételét, akkor az áru pénzét azonnal átutalással elküldjük Önnek számlájára vagy legkésőbb az áru fizikai átvételét követő 14 napon belül (nem vagyunk felelősek a hibás számlaszámért!).

Az árut ajánlott levélben kell elküldeni és biztosítást kell nyújtani, mivel a felénk vezető úton semmilyen veszteségért nem vagyunk felelősek. Utánvétet nem fogadunk el. 

A fenti feltételek bármelyikének nem teljesítése esetén a megrendeléstől való elállást nem fogadjuk el, és az árut a feladó költségére visszaküldjük (GLS futárszolgálat  1200 Ft összegben). 

Ha az ügyfél olyan áruval rendelkezik, amelynek értéke nem haladja meg a  24 000 Ft összeget, amelyre szükség van az ingyenes szállítás igényléséhez. Akkor 1200 Ft postaköltséget számítunk fel.

11. A fogíasztói viták alternatív megoldása

Áruink eladásával vagy szolgáltatásaink nyújtásával kapcsolatos fogyasztói vita esetén a Szlovák Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság - www.soi.sk ("SOI") illetékes a fogyasztói vita alternatív rendezésében, amelyet Ön forduljon minden fogyasztói vitához. Használhatja a https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index weboldalt petíció benyújtására bíróságon kívüli vitarendezésre, valamint információk beszerzésére a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről beleértve a határokon átnyúló vitákat is) az interneten vásárolt árukra cfm? event = main.home.chooseLanguage  vannak más ún. a fogyasztói jogviták alternatív rendezésére felhatalmazott személyek / szervezetek, amelyek esetében peren kívüli egyezség kezdeményezése is lehetséges.

A fogyasztói jogviták alternatív rendezésének eljárása olyan, hogy a fogyasztó javaslatára indul a SOI-nál (vagy más meghatalmazott személynél), amelynek tartalmaznia kell

a) a vitában részt vevő felek (az Ön és a mi) azonosító adatai, 
b) a döntő tények teljes és érthető leírása (amely vitatott), 
c) annak megjelölése, hogy az igénylő (Ön) mire törekszik (pl. a vételár visszatérítése, árucsere stb.), 
d) az a nap, amikor az igénylő az eladóval vitatott jogát először gyakorolta (például az első panasz) 
e) nyilatkozat arról, hogy az ügyről nem döntött a bíróság, nem született választottbírósági ítélet és nem született megállapodás a felek között a fogyasztói jogvita alternatív rendezésében, sem bírósági eljárás, választottbírósági eljárás vagy alternatív vitarendezés törvény alapján kezdeményezték,
f) a pályázó (az Ön) dátuma és aláírása.

A javaslathoz csatolni kell annak igazolását, hogy az igénylő nem tudta közvetlenül megoldani a vitát (például levelezésünk stb.), Valamint egyéb, a rendelkezésre álló tényeket megerősítő dokumentumokat, amennyiben azok rendelkezésre állnak. A meghatalmazást csatolni kell az előterjesztéshez, ha az indítványozó meghatalmazás alapján képviselteti magát. A javaslatot elsősorban írásban, szóban a jegyzőkönyvben vagy elektronikus úton az ars@soi.sk e-mail címen lehet benyújtani.

A fogyasztó egy olyan alternatív vitarendezési szervezethez fordulhat, amelynek értéke meghaladja a 20 eurót. 

A javaslattevő (Ön) legkésőbb attól az évtől számítva 1 évig nyújthat be petíciót a SOI-nál vagy más meghatalmazott szervezetnél, amikor a vita tárgyát képező jogát első alkalommal gyakorolta az eladóval (pl. szerződés / panasz).

A fogyasztói jogvita alternatív megoldását a megkezdésétől számított 90 napon belül be kell fejezni. Különösen összetett viták esetén ez az időszak akár többször is meghosszabbodhat 30 nappal.

11.1. A fogyasztói vita alternatív megoldása véget ér

a) a vitában részt vevő felek közötti megállapodás megkötésével (önkéntes), 
b) indokolással ellátott vélemény kiadása, 
c) a javaslat elhalasztásával (pl. a fogyasztó kijelenti, hogy úgy döntött, hogy beszünteti részvételét az alternatív vitarendezésben), 
d) halál vagy halálbüntetés a vitában részt vevő természetes személy esetében,
e) jogutód nélküli felmondás a vitában részt vevő fél esetében, aki jogi személy, f) az engedélyezett jogi személy törlésével a listáról.

A fogyasztói jogviták alternatív vitarendezése ingyenes. A fogyasztói jogviták alternatív megoldásával kapcsolatos költségeket a felek maguk viselik.

Az SOI vagy a felhatalmazott szervezet szabályokat állapít meg a fogyasztói jogviták alternatív rendezésére, amelyek tovább szabályozzák a fogyasztói jogviták alternatív rendezésének eljárását, hogy az megfeleljen a jogi szabályoknak.

Természetesen, ha a fogyasztói vita alternatív megoldása nem oldja meg a fogyasztói vitát, akkor mindig bírósághoz fordulhat. Természetesen nem kell élnie a fogyasztói jogvita alternatív megoldásának lehetőségével (de természetesen ez mindig ajánlható), és közvetlenül az illetékes bírósághoz fordulhat a fogyasztói jogvita megoldása érdekében.

12. Záró rendelkezések

12.1 Az eladó fenntartja a jogot ezen általános szerződési feltételek megváltoztatására. A jelen általános szerződési feltételek változásának írásbeli bejelentésének kötelezettsége az eladó e-kereskedelmi weboldalán való elhelyezéssel teljesül.

12.2. Ha az adásvételi szerződést írásban kötik meg, minden változtatásnak írásban kell történnie.

12.3. Kétség esetén a szerződő felek megállapodtak abban, hogy a felhasználás időtartama az áruk vevőnek történő átadásától számított idő az 5.7. Pont szerint. ezen általános szerződési feltételek rendelkezései az áruknak az eladónak történő átadásának napjáig a 11.4. ezen általános szerződési feltételeket.

12.4 A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a kommunikáció e-mail formájában történik.

12.5 A Polgári Törvénykönyv, a törvény, a sz. 22/2004 Coll. törvény az elektronikus kereskedelemről és a törvény módosításáról 128/2002 Coll. törvénnyel módosított belső piac állami ellenőrzéséről a fogyasztóvédelem területén, valamint egyes törvények módosításáról. 284/2002 Coll. módosított szövegével és a postai küldemények fogyasztóvédelméről szóló törvénnyel.

12.6 Jelen általános szerződési feltételek a vevővel szemben adásvételi szerződés megkötésével lépnek hatályba. 

12.7 A megrendelés elküldésével a vevő megerősíti, hogy elolvasta ezeket az általános feltételeket és teljes mértékben egyetért velük.

13. Az áruház felügyelete:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
Felügyeleti Osztály
Műszaki termékellenőrzési és fogyasztóvédelmi osztály
Tel. č.: 051/ 7721 597
Fax č.: 051/ 7721 596
E-mail: pr@soi.sk

Az áru megrendelésével az amando.hu áruházból megerősítem, hogy az Általános Szerződési Feltételeket elolvastam, és egyetértek.

Kurimka, 2021.02.18