Ez az internetes üzlet a szolgáltatások nyújtására, a reklámok személyre szabására, a látogatók analízálására a cooki fájlt használja. Az üzlet használatával ezzel egyetértenek.      

Reklamáció esetén:

  

Reklamáció esetén a lehető legrövidebb időn belül szükséges a hibaelhárítási űrlapot postára adni a címre:

KAUFMANN s.r.o.
GLS Európa utca 2
2351 Alsónémedi
Hungary

Törvény által meghatározott idő alapján erre a vásárlástól számított  24 hónap áll rendelkezésre.

A feladot csomag hibátlan csomagolással adható fel, melynek tartalmaznia kell a következőket: árucikk, a számla fénymásolata, reklamációs űrlap és a vásárló adatai (lakhely, telefonszám, e-mail). Az árut legyenek szivesek elküldeni a Magyar posta által (legolcsóbb variáció).

A szállítás díját reklamáció esetén a vásárló téríti meg.

A reklamációs űrlapot itt töltheti le.

Figyelem!! A számla hozzácsatolása kötelező.